sreda, 23. november 2011

Eni samo zame



Veliko podobnih v najrazličnejših barvah je že šlo izpod mojih rok, ampak doma niso ostali nobeni, zato sem zadnjič zavestno izdelala ene še zase.
Ampak če sem čist odkrita, so tudi ti nastali slučajno ... ker sem se malo zmotila pri velikosti in ker je vsekakor škoda zavreči pač malo manjšo osnovo. :)
Evo jih, moje male lepe kapučino solzice s Swarovski kristali.

4 komentarji:

  1. Wonderful!!!!!I like your blog very much!!!
    kisses and hugs
    Sophie...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, da si vsake toliko narediš tudi kaj zase! Ponavadi ni časa :-))
    Lepi so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekdo tam zgoraj skrbi zate in ti je namenoma zamešal štrence, da ni šlo po načrtih :) Tako si vsaj prišla do uhančkov, ki so res lepi. Vsake toliko moramo pocrkljati tudi same sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  4. lepo, da si se spomnila tudi nase, pa čeprav le slučajno :) Luštni uhančk.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.