torek, 23. junij 2009

Poročna voščilnica po naročilu

Prejšnji teden sem dobila naročilo, katerega sem bila zelo vesela. Zadnje čase sicer veliko izdelujem stvari, ki se tičejo porok, ampak sem bila vseeno navdušena nad novim izzivom.
Prijateljica je potrebovala vočilnico za mladoporočenca. Njena želja je bila, da bi bila lepa (ja, seveda :) ) in bi imela žepek za podarjen denar, ker ni želela denarja vložiti kar tako v kuverto oziroma v voščilnico. Po malem sem upala, da bo izbrala tudi roza barvo, ker mi nekako v zadnjem času najbolj sedejo roza ali rdeče voščilnice za poroko. In bilo je tako! :)
Lotila sem se izdelave, ker okvirno idejo sem že imela s tem, ko sem nazadnje izdelala podobno voščilnico in predlog za poročno vabilo. Nisem pa si mislila, da mi bodo vse nadaljne ideje in izdelava vzele še tri ure. Ja, najmanj toliko časa sem jo izdelovala. Ker preden prideš do kombinacije, ki ti je zares všeč in jo potem moraš še dejansko izdelati in vse skupaj zalepiti, kar traja. Ampak lahko rečem, da se je obrestovalo, saj sem z izdelkom zelo zadovoljna.
Tako izgleda notranjost. Idejo za žepek za denar sem dobila pri Dodo v njenem spletnem albumu, ker ona je mojstrica voščilnic v take namene, ko treba nekaj še nekam v voščilnico zataknit. :)

8 komentarjev:

  1. Zelo lepa. Te kar razumem - pri času izdelave - se mi pogosto naredi, da se vse tako zavleče.;). Na koncu pa pride prav krasen izelek - tako kot pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa poročna čestitka, nežna in dodelana do potankosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita čestitka. Zelo elegantna in čista - ne preveč načičkana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo elegantna in prekrasna. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.