četrtek, 18. junij 2009

Ko pacam ...

... nastane tudi kaj bolj pacastega. :P
Tega ogledala sem se lotila iz neznanega razloga. Želela sem vse skupaj malo bolj svetlo, ampak ko sem pacala, ni nič več izgledalo svetlo. Še razpokice bi moralo imeti to ogledalo, ker pa je zgornja zelena barva občutno pretemna, se jih sploh ne vidi.
Vsaj nekaj izkušenj sem pridobila s tem ogledalom. Za v kako klet bo.

9 komentarjev:

  1. Marna, kaj pa če bi dala na to barvo lak za rapoke, čez šla z eno svetlejšo...pa bi ble lepe temno zelene razpoke:)

    Je škoda tole v kako klet dajat:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če mene vprašaš, to ni za v klet! Kaj ti pa je? Prav simpatično ogledalo s kalami je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Barbi, od daleč še izgleda nekak, ampak od blizu.

    Nina, hvala za nasvet.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni so razpokice in temna barva všeč, tiste rožice mi pa nekako pokvarijo - so mi presvetle za na takšen temen okvir.

    Če ti ni všeč, ga namesto, da ga daš v klet, pošmirglaj in na novo pobarvaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je pa všeč :) ga ne bi spreminjala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe, ja, Marna, da si lahko tudi v kleti popraviš make-up ... Samo nekaj steklenega je še treba v sredino vtakniti ... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Po moje bi morala čez s kakšno svetlejšo in potem z lakom za razpokice. Bi bile tako lepe zelene razpoke, vsaj mislim tako.:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nič dajati v klet.... le na vidno mesto z njim!

    Če se ti zdi, da je pretemno, pa lahko malo pocumpraš z zlato konturo; ali jo z mehko krpo vtreš v razpoke ali pač narišeš nekaj okraskov...

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je pa všeč :) SIcer si pa dobila kar nekaj idej za spremembo. A ga boš pustila al ga boš spremenila?

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.