petek, 11. november 2011

Nasvet za izrezke Marianne Design


Tale nasvet vam obljubljam tam nekje od junija, ko sem ga iz nuje morala naumiti, da sem lahko projekt izpeljala do konca. Namreč Marianne Design šablone za izrezovanje so izjemno lepe, vendar marsikateri ustvarjalki delajo sive lase, ko jih želimo uporabiti. Sem bila že na tem, da sem rekla, da ne kupim nobene več, ampak sem si ob odkritju te rešitve premislila.

Torej, poleg vseh ostalih pripomočkov za izrezovanje teh šablonic potrebujete še folijo za laminiranje/plastificiranje. Jaz imam zalogo teh iz Hoferja. Vsaj enkrat na leto jih imajo v omenjeni trgovini in niso nekaj pretirano drage.


Če ste že kdaj delali s tole folijo, veste, da je dvodelna kot ena mapica, v katero vstavite papir, ki ga želite plastificirat. Za izrezovanje potrebujete le en list te mapice. Izrežite ustrezno velikost in ga z gladko stranjo navzdol položite na šablono, kot kaže spodnja fotografija. Sicer je odvisno, kako obračate vaše šablone, ampak je važno le to, da je gladka stran folije na strani šablone in rahlo hrapava na strani papirja. Pomembno je, da prav obrnete, ker to še najbolj pripomore k lažjemu izrezovanju.


Nanjo položite kos papirja/kartona in zaženite vašo mašinco. :) Odvisno od šablone in tudi mašine poženite vaš "sendvič" tudi večkrat skozi, da se izognete morebitnemu neizrezanemu motivu. Načeloma pa so izrezane že prvič.


Tole dobite, ko ste zarezali ... z ene ...


... in druge strani.


Primite za folijo in izrezan del odstranite s šablone. Tu je že prva prednost rezanja s tole folijo. Veliko manj dela imate s čiščenjem šablone.


Potem pa samo še snamete izrezan del kartona/papirja s folije. Pri tej moji gre izjemno lahko.



Včasih imam tudi tako srečo, da ostanejo vsi "odpadni delci" na foliji.
Seveda nisem imela možnosti sprobat vseh šablon, da bi lahko posplošila za vse, ampak za probat je pa vseeno. Se je zgodilo, da se tudi dve šabloni istega motiva nista enako obnašali. Zato poskusite in delite vaše izkušnje.
Upam, da vam bo moja izkušnja v pomoč.
Hehe, zdaj bi mi pa Marianne lahko eno zastonj šablono poslala. :P


Pri izrezovanju s folijo za plastificiranje pa bodite pozorni tudi na odpadke, ki niso več samo papirni. Jaz jih kar vse zmečem v koš za plastiko (pod delovno mizo imam namreč dva koša, za papir in za plastiko).


17 komentarjev:

  1. Ooo, super nasvet za te šablone!! Dobra si, ker si se tega sploh domislila. Zdaj samo čakam, da bo imel Hofer kmalu akcijo :)
    HVALA!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za tale nasvet. Bom v stalni pripravljenosti za nakup....:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa je zame super novica!!!
    Namreč te dni delam čestitke z MD metulji in ravno včeraj sem vse tri izrezovala in sem mislila, da bom izgubila potrpljenje. Res, kajti iz ene šablone sem komaj dobila izrezan metulj in potem sem se še hudo namučila, da sem spravila ostanke iz šablone. Haloooo je to delo!
    Tako, da sem ob objavi čestitk že hotela izpostaviti ta problem.
    Marna, en velik HVALA za tole novičko :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti za tole, mislim da bo zelo prav prišlo tudi pri kakšnih drugih šablonah, s katerimi se tudi kdaj zelo jezim in poškodujem robove, preden jih spravim iz šablone. Res preprosta in učinkovita finta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako dobra rešitev, hvala ti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Marna, hvala za nasvet. Tudi jaz rada uporabljam njene izrezke, vendar do sedaj nisem imela pretiranih težav, je pa res, da imam do sedaj na zalogi samo take bolj "konkreten" izrezke, ne tako filigranskih kot je ta, ki si ga uporabila ti. Sigurno pa si bom še kakšnega privoščila, ker so mi res več in takrat mi bo tvoj nasvet še kako koristil. Kje pa ti te izrezke kupuješ?

    LP, Tanaj

    OdgovoriIzbriši
  7. Me veseli, da vam pride prav. :)
    Tanja, misliš šablone? Najceneje se jih zdaj dobi v Beadsiju v Mariboru.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uuuuuuuuuuuu, tole je pa zelo uporaben nasvet, sama imam kar nekaj takih šablonc, saj so mi preprosto najnaj lepše, z vseljem bom uporabila tvoj patent. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala, hvala za nasvet, tudi meni je bezanje iz luknje kravžljajo živce ( in iz šablone)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super Marna :) Hvala :) Sem vesela, da je nekdo tole pokazal, ker se tudi jaz mučim in me vselej mine izrezovanje s temi šablonicami.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ideja je zelo dobra-uporabna za izdelavo štampiljk, če izrežemo iz mos gume;
    če pa damo dva papirja skupaj-različnih barv dobimo kombiniran vzorec, ter konfeti
    ne ostanejo v šabloni,
    še pa še neverjetno uživanje v kombiniranju izdelave

    OdgovoriIzbriši
  12. butara, moram priznat, da ne razumem najbolje, kaj si želela povedat

    OdgovoriIzbriši
  13. Marna, zanima me samo to, ali je ta folija mogoče 'lepljiva' ali bolj debela? Ker sem sama probala z eno, pa mi ni uspelo...še vedno mi je papir ostal v šabloni...pa ko sem malo gledala na internetu, sem videla, da je teh folij kar nekaj različnih vrst...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moyca, jaz uporabljam to iz Hoferja (al Lidla - nisem čist prepričana). Je pa na notranji strani, ker je vsaka iz dveh delov, ki se na eni strani držita skupaj, malo bolj hrapava. In pomembno je, da pride papir v stik s to hrapavo stranjo. Ni nič lepljiva, ampak toliko pa ima strukture, ali kako naj se izrazim, da se malenkost bolj prime s papirjem. Debela pa ni, bi prej rekla, da je tanka (tanjša kot npr folija za grafoskop). Upam, da ti uspe.

      Izbriši
  14. Marna, hvala za natančen odgovor:) Malo prej mi je uspelo, ampak ne s to folijo...dobila sem folijo za zaščito zvezkov, v Mullerju (1,20€ za 5m x 40cm) in je gladka na obeh straneh. Pomembno je , da daš 2 plasti te folije, ker je ena malo pretanka in vse skupaj ostane v šabloni. Nekako se mi dozdeva , da je 'finta' v mehkobi in prožnosti folije. Upam, da nisem preveč zafilozofirala, ampak mogoče bo pa ta informacija še komu prav prišla:)
    ...seveda sem pa na preži za prav to, ki si jo ti uporabila...
    Še enkrat hvala in lep dan ti želim!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Pozdravljeni jaz pa imam eno vprašanje. Delala bom škatlice za konfete, pa me zanima s čim oz. na kakšen način najlažje prerišeš šablono na karton za škatlice in to čimlepše izrežeš. Nimam s tem iskušenj in ker vidim, da izdelujete veliko lepih stvari, sem se obrnia kar na vas po nasvet.

    Hvala že v naprej

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni,
      bi rekla, da s svincnikom, potem pa skarje v roke. Ni druge :)

      Izbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.