četrtek, 17. november 2011

Tri prijateljice


Večkrat dobimo pod nos, da smo tisti, ki smo del socialnih mrežah, nesocialni, ker se menda ne znamo usest s prijateljem na kavo. Jaz pa lahko povem (pa nisem edina), da se je moj krog prijateljev razširil tudi na račun interneta in socialnih mrež. Združili so nas isti interesi. Poleg tega pa imam občutek da človeka spoznaš še hitreje kot sicer, ker je nekdo zmožen napisat več kot pa povedat v živo.

Tako sem padla še v en krog fajnih punc, s katerimi sem se pred nedavnim tudi prvič v živo srečala. Razen ene, s katero sva celo skupaj žulili klopi na faxu. :)



In ker jaz rada obdarjam ljudi, sem za vsako izdelala ene mini figice.



Zdaj pa čist druga tema, ki smo jo načele zadnjič. Vsi tile uhančki so poslikani na svetli podlagi in res lepo pridejo izraza. Škorčica, kaj praviš? :)

9 komentarjev:

  1. Se strinjam, internet nas lahko tudi koristno združuje!

    In krasne uhane si naredila! Kot vedno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhančki so čudoviti, na svetli podlagi dobro izpadejo.
    Tudi jaz sem takoj ob odprtju bloga začutila, da sem dobrodošla na tej sceni :)
    LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Uhančki so čudoviti ne glede na podlago! Vesela sem, da jih imam in še bolj vesela, da te poznam! ** Hvala internetu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. tudi jaz sem ravno ta teden ob kavi z ustvarjalko ugotavljala, da ti net lahko v življenje pripelje veliko dobrih ljudi, ki jih sicer ne bi nikoli spoznal. In kakšnega, za katerega ne bi bilo škode, če ga ne bi :)))) ampak na srečo je teh prvih veliko več.
    Meni so slike na svetli podlagi bolj všeč, se bolj vidi izdelava in barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res pridejo zelo lepo do izraza, posebno pa še zato, ker so tako lepo narejeni!
    Težko bi se odločila, saj so vse barvne konbinacije zelo šik :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoje figice :) so čudovite v vseh barvah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti Marna! :) Joj, ko bi že na faksu vedela, da znaš delat take lepe stvari in da si tako fajna punca ... tako pa hvala Bogu sem vsaj sedaj izvedela. :D Je pa res ... internet zbližuje ... mi2 s fantom sva se že sicer prej spoznala, pa nama ni nekako "potegnilo" ... potem sva se začela spoznavat prek klepetov, nato kav, nato ... in glej ga zlomka! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni uhančki. NA beli podlagi res zablestijo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni zaradi interneta ne zmanjka želja po dobri kavi in klepetu. Definitivno pa sem tudi sama na ta način spoznala veliko novih ljudi in vesela sem za to. Uhančki so krasni in bela podlaga jim vsekakor da sijaj in bolj pridejo do izraza detajli, tako da jaz sem za.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.