petek, 25. november 2011

Vabila za 50 let



Sem dobila nalogo, da izdelam vabila za 50 let. Z raznoraznimi poskusi se mi tako kot ponavadi ni izšlo. Vse je bilo nekam preveč prisiljeno in nisem bila zadovoljna. Želela sem nekaj enostavnega a hkrati posebnega. No, pa se mi je posvetila tale luštna mini okrogla nakravlžana oblika, ki sem jih videla tudi pri Suzi in jo uporabila.
Torej osnova je izrezana z nestiji, obdelana z mapico za emboiranje in posenčena. Dodan je trak z rožico, ki je v osnovi bela in sem jo potapkala z blatinico ter poštempljala s "pisava" štampiljko. Rožica v sredini nosi natisnjeno in z nestiji izrezano "50". Dodani so še listki in metuljček.


Zelo zadovoljna sem predala vseh 15 iz rok in čez nekaj dni eno prejela tudi sama. :)

2 komentarja:

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.