sreda, 1. junij 2011

Stojalce za uhane in nekaj novih uhanov




Prejšnji teden sem po pošti prejela moje novo stojalce za uhane. Zdaj bo vsa zaloga veliko bolj pregledna. Sem ga bila zelo vesela in verjetno še kakega naročim.

Izdelala pa sem tudi kar nekaj kosov uhanov.

Steklene brušene perle


Zlati kamen


Unakit epidot


Samo sovice ;)

8 komentarjev:

  1. Krasno stojalo, lepo zgleda. Uhančki so mi tudi všeč, sploh ti predzadnji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno stojalo, ki ti bo več kot služilo za vse te tvoje čudovite uhančke in ostale stvari.
    Prvi mi pa še vedno ostajajo zakon!!!
    Kar nekaj objav nisem nič pokomentirala.
    Žal mi doma komentiranje dela težave, saj ga enostavno ne morem oddati, če ni možnosti anonimno. Tako da lahko komentiram le v službi, kolikor pač lahko.
    Upam, da se bodo doma težave kmalu uredile!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super stojalo, ravno takšnega bi potrebovala za svojo zbirko...:-) Lušni uhančki, zaenkrat pa še nisem zbrala dovolj poguma, da bi nosila malo večje, daljše...čeprav so mi na drugih zelo všeč. Morda se z enimi od tvojih opogumim. Ali so vsi ti novi objavljeni že v tvojem albumu?
    LP,B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Marna - krasno stojalce in še bolj krasni uhančki - prav ponosna sem, da imam vedno večji del tvoje 'uhanske kolekcije' tudi doma.
    Tako da Anonimni B - Marnini uhančki so tapravi za to, da se opogumiš in potem postaneš pravi odvisnik, kot jaz :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super stojalo in ugančki na njem se prav ponosno smehljajo iz njega ... se bojim, da se od tako fancy stojala sploh n bodo hotli poslovit ... hehhehe

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo stojalo in nanj tvoji uhančki pašejo kot uliti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res super stojalo in odlični uhani, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. O super, pa še prav dekorativno izpade tole stojalce.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.