sreda, 15. junij 2011

Darilna škatlica za komplet "Matrica"



Za nedavno pokazan komplet nakita "Matrica" sem izdelala tudi darilno škatlico. Ker je bilo vse skupaj darilo za 30 letnico, sem se morala še posebej potruditi. :)



Nad darilnimi škatlicami me je navdušila Neža, ki jih izdela kar veliko in vse so zelo lepe. Sploh pa so mi všeč zato, ker so nizke in imajo veliko prostora za dodatke.
No, jaz sem našla en "kroj", kateremu sem priredila mere in se lotila dela. Seveda sem ob koncu izdelave ugotovila, kaj vse bi bilo dobro, če bi naredila drugače, ampak to bom izboljšala drugič. Vseeno ni tako slaba.


Okrasila sem jo s kupljenim vzorčastim papirjem in rožicami, izdelanimi iz organze. Listki pa so moja nova šablona, ki so prispeli kak dan pred izdelavo. Metuljček pa je lesen.

Takole sem še notranjost obložila s filcem in nanj položila ogrlico in uhane.



Pa še oznaka, da gre za moje delo - moje nove nalepke z logom. :)


9 komentarjev:

  1. Prekrasen komplet. Zelo lepo, da se barva škatle ujema z barvo nakita. Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep izdelek v lepi škatlici ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Kompletek je čudovit in zelo lepo si okrasila in izdelala tudi darilno škatlico. Bravo! Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si to skompletirala. Prekrasno zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito izgleda tale tvoj kompletek :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. tole je pa v nulo skombinirano in narejeno.
    Zelo mi je všeč ♥

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.