ponedeljek, 13. junij 2011

Matrica


Matrica (film) ni ravno na moji listi naj filmov. Ime za nov komplet sem dobila ob pogledu na fotografijo. Se mi zdi, da neenakomerno razporejene perlice tvorijo neznano šifro.

Tale komplet je narejen za V, mojo svakinjo "to be", ki je konec maja praznovala 30. rojstni dan (no, praznovanje je bilo preteklo soboto).



H kompletu spadajo tudi uhani.



8 komentarjev:

  1. Ajme meni kako je ovo lijepo....... svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa je, elegantna in barva je perfektna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jest bi bila tudi tvoja svakinja..:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet unikat izpod tvojih rok. Lepa, res kot da nosi svojo šifro.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo, krasno... posebno, ja, in še uganka je lahko... tisti, ki ji bo sedel nasproti, se ne bo nikoli naveličal kombinacij :)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.