torek, 7. junij 2011

kRožni pas


kRožni pas sem poimenovala mojo novo kolekcijo ogrlice in zapestnice. Ker so krogci in ker so lahko tudi rože. Odvisno, kaj vam bolj ustreza.

Ideja se je počasi rojevala prejšnji teden, ko sem pričela z izdelavo. Sicer sem sprva želela izdelati nekaj popolnoma drugega, manj barvitega, bolj enostavnega. Vendar se je v nekem trenutku prikradla ideja o barvitih krogcih, ki se mi zdi, da totalno zažgejo.


Zapestnica tule zraven prav lepo paše in tako izgleda komplet.


Pa še sama zapestnica.



12 komentarjev:

  1. Čudovita zadevica, zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo! Mi je všeč barvitost:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Močne barve. Si kar predstavljam kakšen črn puli in na njemu tole ogrlico.meni je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super kombinacija barv in na črni podlagi je fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se popolnoma strinjam, super zažge. Všeč mi je oblika, dizajn in barve. Tale je res fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nekaj čisto posebnega in lepega!

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je, da je komplet nekaj posebnega in edinstvenega in da ponuja veliko možnosti za razvoj. Izdelava pa je itak brez primere.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta komplet pa mi je res zelo všeč in je nekaj prav posebnega. Mislim, da se bodo punce prav "greble" katero bo krasil ;-)...
    Bi se prav rada s tabo dogovorila za eno zapestnico, mogoče tudi verižico po naročilu (v tem stilu). Upam, da se kaj vidimo, poklepetamo in sklenemo kak posel ;-).
    B.

    OdgovoriIzbriši
  9. Marna, ta komplet je pa res nekaj posebnega.
    Zelo lepo. Zelo barvito. Zelo Marna! :) Le tako naprej. Da bi bilo še več takšnih tvojih kolekcij.
    p.s. tudi ime mi je zelo všeč! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Res drži tvoj opis: totalno zažgejo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Marna these are so gorgeous.
    Well done girl!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ogrlica je zelo stajliš. Tudi prikazana je profesionalno.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.