petek, 6. februar 2009

Okužba v veselje

Biti okužen ponavadi smatramo kot nekaj negativnega. Jaz pa sem se okužila s fimom in mi je v veliko veselje. :)
Najprej pokažem ene uhančke s srebrno folijo v zame že tradicionalni obliki (je tale škatlica od štoparjev tako luštna in priročna, če že original modelov nimam takih).


Potem pa pridejo na vrsto še odtisi v fimo. Tokrat sem delala s štampiljko "mozaik". Všeč mi je nesimetričnost zareza. Pa ti okrogli so prav tako "izrezani" z eno škatlico od mini perlic. :)


To dvoje pa bi lahko bil komplet. :)


14 komentarjev:

  1. zelo mi je všeč :) tudi sama se moram spet malce preizkusiti s fimom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne stvaritve! :) Ta roza je v kombinaciji s srebrno prav neverjetna.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale tvoja okužba je meni takooooo všeč. In tako po malem me prepričuje, da bi morala tudi jaz še kaj sprobat :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam!
    Potem bom pa kar še nadaljevala, da še vas okužim. :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Super okužba :) Definitivno veliko bolj prijetna od ostalih, ki trenutna razsajajo naokoli. Veselo nadaljuj, mi je tvoj stil zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa okužba te je doletela :)
    Naj te držiiiiiii!!!!
    Ogrlice se ne bi branila, uhanov pa ne nosim :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooo, taprvi so vrhunski! Pa ostali so tudi fajn. Škatlice ti pa res prav pridejo. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I love the colour of these pieces, so beautiful x

    OdgovoriIzbriši
  9. draga Marni,
    moraš paziti.
    VSE okužbe so nevarne.
    Okužbe s fimotom lahko pripeljejo do resnih komplikacij s proračunom in bližnjimi.

    :)

    Jaz bi imela sicer ta druge. (Čeprav si izbrala fatalno težko barvo za nosit.)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo, elegantno. Ogrlica je pa sploh fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ogrlica je res super! Tudi uhani.Komaj čakam nadaljevanje...sam rutice pa še vedno ne morem pozabit.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super izdelki. Všeč mi je, koliko stvari si dobila "ven" iz ene ideje!

    OdgovoriIzbriši
  13. Suuper! Očitno se bom morala res odločit in naročit štampiljke iz tujine. Ker to je res neverjetno :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi Marna, Wow !! what a great blog you have, I love your projects they are totally beautiful and lots of fun too. I love these pink is my fav and thay are adorable
    Thank you for entering my blog candy .....good luck
    Love Susie xx

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.