torek, 10. februar 2009

Šesta mapa, šesta slika

Od Bolhe sem bila "pofočkana" v igri, katere navodila so taka:
  • na računalniku se postavite tja, kjer shranjujete slike
  • odprite ŠESTO mapo
  • in izberite ŠESTO sliko
  • objavite sliko na blogu in malce razložite kaj se je dogajalo takrat
  • pofočkajte ŠEST ljudi in jim to sporočite na njihovem blogu.

Sem bila pridna in zdaj kažem svojo po navodilih izbrano fotografijo:



In naključje ne bi moglo bolje izbrati. :)
To je fotografija dveh izmed stekleničk upanja, ki sem jih izdelala lansko leto. Zaradi pomanjkanja domišljije mi nikakor ni šlo. :( Potem pa sem se spomnila, da lahko izdelam katerega o risanih junakov. Prva je tako nastala zelena pošast Mike (Pošasti iz omare). Za Barbabeau in Barbabelle pa mi je idejo dala Andra, navdušenka nad Barbapapa familijo. :)))
Zdaj pa sem spet dobila voljo, da napravim še kako. :)


V igro pa zdaj pozivam:

5 komentarjev:

  1. Hmm ... tvoja slikca je super. Ampak jaz ne maram teh verižnih iger ... no, mogoče bom pa vseeno naredila to, kar zahtevaš od mene, ker sem že preverila slikco in me je prijetno presenetila. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, Barbapapa! :):) Super slika.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. iiiii,
    podobna je očkovi bradi!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.