sreda, 11. februar 2009

Objemček kar tako


Tega objemčka sem šivala včeraj na krožku. Do danes sem mislila, da bo ostal kar pri meni, potem pa je padla ideja, komu ga lahko podarim. :)
Sem pa prvič na objemčka šivala pikapolonico.

8 komentarjev:

  1. Iiii Marna, kaki cortek. Človeka kar prime, da bi ga stisnil k sebi ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lep objemček. :) Je bilo pa dela s pikopolonico, a?
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Enkraten objemček.

    Marna, na mojem blogu je nekaj zate :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa da vidim, kako tole funkcionira, če še jaz kako ven vržem ...;-P
    Čeprav nisem v tem fohu - imam pa zelo podobnega Hugija, s katerim se hugava, ko naju zebe;-)
    Barbara Hrastnik

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz pa zdaj vem, s kom se stiska tale pikapoloničin hugi ... Ihihihihi;-D

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.