ponedeljek, 26. januar 2009

Vikend v znamenju nakita



Od prejšnje peke so mi ostali še dvojni rjavi fimo uhani, ki so do tega vikenda čakali polakirani, da jim dodam obroček in kaveljčke. Obročke sem morala kupit, ker so tisti, ki sem jih imela doma, bili premali. Za drugič vem, da lahko luknjico napravim tudi višje. So mi pa taki uhani zelo všeč in imam namen napravit še več podobnih.


Včeraj sem izdelala tudi ta komplet v črni barvi. Uporabljen je poldragi kamen črni onix.



5 komentarjev:

  1. Krasen komplet iz oniksa. Uhančki so pa prelepi.

    OdgovoriIzbriši
  2. You are seriously talented - the pieces are all so gorgeous! x

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštne čokoladice. Taki so tudi meni všeč za na ušesa :) Te bo treba kopirat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen kompletek in uhančki so zakon.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.