sreda, 3. september 2014

Robide



Asociacijo na robide je dobila prijateljica, ko sem na moji Facebook strani  objavila fotografije tega prstana. In prav ima, še velikost je tu nekje. Le da so perlice pravzaprav steklene. :)

Za naročilo prstana po naročilu sem vam na voljo na marna.art@gmail.com - še več pa si jih lahko ogledate TUKAJ.



Da pa ne boste mislili, da se samo s "steklenimi" robidami ukvarjam je tu še letošnja robidina marmelada. Letos imam celo svoj pridelek robid toliko velik, da bom lahko skuhala svojo marmelado, ampak sem te s fotografij vseeno dobila od Marte, ki jih ima pa menda še ene 5x toliko kot jaz. 
Na koncu sem sicer s strukturo nekoliko manj zadovoljna, ker je še zmeraj pretekoča, ampak meni vseeno dobra!






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.