sobota, 16. maj 2009

Reciklirano stojalo za sporočilca in nagradeee

Danes vam predstavljam stojalo za sporočilca, za katerega sem v naslovu zapisala, da je reciklirano. Glavni razlog za nastanek so krogci (najverjetneje) muranskega stekla, ki so bili včasih del obeska verižice, ki skupaj z leseno podlago in ogromno lepila, ni izgledal ravno lepo. Zato ga je prijateljica prinesla k meni, da jih uporabim kako drugače, na primer kot delčke v stojalu za sporočilca. Napol je torej že reciklirano. Drugi del pa pripada temu, da sem za osnovo uporabila dva paketka stare fimo mase. Sicer je bila še zapakirana, ampak ne več prijetno gnetljiva. Sem se kar močno trudila, da sem dve barvi zgnetla v eno. Malo marmorizacije pa ne tako škodi, kajne.
Stekelca sem po peki morala še dodatno zalepit s sekundnim lepilom, ker bi sicer izpadla.




Nagrade
Od Tulpike sem dobila kar tri nagrade. Hvala! :) Sploh pa mi je všeč njen argument, zakaj si jih zaslužim:
Tulpika: "... ker pomaga reševati svet!"





Vsi, ki prihajate na moj blog pa si postrezite tudi z nagradami ... kot košček čokolade.

3 komentarji:

  1. Vem, koliko truda si vnesla v gnetenje dveh starih mas!! Španci fimo ostankom pravijo "Fimo kaka" (se ve zakaj)! Izraz mi je blazno všeč, tvoj je daleč od "kaka", uspla si nagnesti super specialno barvo. Takšne si mi najljubše!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super stojalce in čestitke za nagradice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super recikliranje!

    Ja, in čestitke za nagrade :)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.