sreda, 16. julij 2014

Razstava ročnih del ŠK Spretni prsti podeželja 2014



V juniju smo punce iz Študijskega krožka Spretni prsti podeželja ob krajevnem prazniku zopet pripravile razstavo našega dela iz pretekle sezone. Tokrat smo na ogled postavile tudi izdelke tehnik iz vseh zadnjih 10-ih let. Lepi spomini. Jaz sem sicer zraven zadnjih 5 let, ampak vsekakor sem se naučila že veliko lepega in poučnega.
Sem mislila naredit selekcijo fotografij, pa sem se potem odločila, da vam pokažem, kar vse, kar sem uspela poslikati. Upam, da boste uživali ob virtualnem sprehodu med našimi izdelki.


Križci




Kvačkarija in plakat v spomin na naše sodelovanje pri projektu "Obkvačkajmo stari most"
v kast 100-letnici starega mostu v Mariboru.


Voščilnice v pergamentni tehniki


Šivanje vrečk in torbic iz kavne embalaže

Rešelje, kleklanje in pergamentna tehnika


Kotiček zadnjih 10 let






Križci in košarice za veliko noč


Košarice z mini prtički iz križcev




Moja KRIŽ KRAŽ kolekcija




Kvačkani prtički


Lovilci sanj in kvačkarija

Lovilec sanj "il grande" by Ksenija E.


Darilca za obiskovalce - kvačkane rožice kot gumice za lase, zapestnica ali broška.


In še prtički, kjer smo punce združile moči. Marija je prispevala kose super leakrila, Tilka jih je pridno zarobila in obkvačkala (vsa čast), Milka jim je porezala robove od zadaj, da so izgledali lepo, jaz pa sem nakrižkala motive.





Pa še rožice na gumicah izpod mojih rok, ki so bile namenjene za darilca našim obiskovalcem.


2 komentarja:

  1. Cudoviti izdelki na kupu in lep pregled skozi leta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tu je bilo pa veliko spretnih prstov. Pohvale vsem pridnim ustvarjalkam.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.