sobota, 14. junij 2014

Vabila za krst, rojstni dan



Tokrat v objavi združujem nekaj modelov vabil za krst in rojstni dan, ki sem jih izdelala že kar nekaj, zato so tukaj samo zato, da jaz nanje ne pozabim :) Veste, lepo se je čez nekaj let sprehoditi med objavami. 
Posebnost so le prva vabila za krst, katere sem tokrat prvič izdelovala v tej lepi zeleni barvi. Takoj, ko mi je stranka dala na izbiro ali modro ali zeleno, sem vedela, kakšna bodo. :)


Na prijazno povabilo Vladke jih prijavljam tudi na izziv Ko me inspirira #26.


Za naročila sem vam na voljo na marna.art@gmail.com - še več vabil pa si lahko ogledate TUKAJ.



In še rojstnodnevna za malo Ajdo:






4 komentarji:

  1. Čudovita so. Tudi jaz ravno zato bojavljam ( in imam včasih občutek, da se ponavljam).Ampak ko me kdo vpraša, kaj smo dali lani učiteljicam? Pojma nimam, pogledam po blogu in ekola to je to :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo, se posebej pa me vedno znova navdusi tista belo-zelena kombinacija. Komot se lahko z njimi prijavis tudi na najin zadnji izziv Ko me inspirira, ce zelis :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Vladka za prijazen komentar in povabilo. Sem ga uslišala. :) In upam, da še kdaj sodelujem.

      Izbriši
  3. Kako lepo je videti toliko lepot na kupu! Vesela sem, da jih deliš z nami na izzivu!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.