četrtek, 26. junij 2014

KRIŽ KRAŽ ogrlice



Tale moja KRIŽ KRAŽ kolekcija mi je prinesla ogromno veselja v izdelavi. Ko pa končni izdelek prejme toliko pohval in tako lep odziv, sem pa še posebej vesela. 
Moram povedat, kako se mi je 4-letni nečak smejal, ko je videl, da sem izdelala obesek z brki, češ kdo bo pa to kupil, pa saj to je smešno? :) Na koncu pa je svojo lastnico dobila brkasta ogrlica taprva. :)

Za naročila sem vam na voljo na marna.art@gmail.com - celotno KRIŽ KRAŽ kolekcijo pa si lahko ogledate TUKAJ.



Tale je odšla na Madžarsko - lastnica je rekla, da jo je enostavno nagovorila in jo je morala imet





V delovni fazi


Začetna kolekcija na kupu. Uhančke sem predstavila že tej objavi.


3 komentarji:

  1. Res je nekaj posebnega taksen nakit.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je všeč tvoja križkana kolekcija. Brki pa vedno zažgejo :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna kolekcija! Brki so pa tudi meni najbolj všeč :)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.