ponedeljek, 30. januar 2012

Mini pozornost s čajem



Včasih potrebuješ nekaj čisto malega, da nekomu polepšaš dan in tako sem tudi jaz zadnje dni potrebovala take mini pozornosti. Čaj imam sama zelo rada in vedno je lepo okusiti kaj novega, ne da moraš kupiti celotno embalažo.
Pred nekaj tedni sem našla tudi tale postopek in tako je delo kar samo steklo. 

Najprej sem potrebovala dve za moji prijateljici, s katerima sem se po dolgem času videla.



Potem pa še dve malenkosti, ki sem ju skupaj z uhančki podarila organizatorki srečanja Otoka zakladov in eno za prejemnico mojega Mačka v žaklju.




In mislim, da jih bo še nekaj nastalo. Najbolje bi bilo, da bi si jih nekaj izdelala v naprej ... tako na zalogo. Ekhm, to pri meni po moje ne bo šlo. :P

5 komentarjev:

  1. Marna, hvala za tole objavo in link do navodil!!! Za prijateljico sem kupila čaj in skodelico, za voščilnico pa nisem imela ideje :) Tvoje je čudovito in nadvse uporabno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prejemnica Mačka v žaklju se oglaša in še enkrat zahvaljuje :) Ideja in link gresta pa na kupček "Absolutno za sprobat in naredit"
    Pozdravček, N.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa je res zelo priročno darilce, saj nas večina zelo rada posega po čaju, takšnem in drugačnem. Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja in izvedba, velikokrat potrebujemo kakšno takšno pozornost!

    OdgovoriIzbriši
  5. Resnično dobra ideja. V tem nepredvidljivem vremenu je v kompletu s kakšno čajno skodelico, to tisto pravo izvirno darilo.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.