četrtek, 26. januar 2012

Poskusna nadgradnja prepletanja žice




Žice in kvačke se še zmeraj držim, ker rada delam z njima in ker me tehnika vedno znova tudi preseneča, kaj vse ponuja. Samo malo iznajdljivosti in veliko potrpljenja in tule so dvoji novi uhani, narejeni z isto tehniko, vendar drugačni in samosvoji. Oboji so mi zelo všeč in vem, da niso edini predstavniki neke ideje.


12 komentarjev:

  1. Le zakaj se ne bi držala nečesa kar ti krasno gre. Oboji uhančki so luštni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiiii, ta prvi so mi zelo všeč. Kako veliki pa so?
    B.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si prepletla te žičke. Nekaj drugačnega in privlačnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Marna, navdušena sem! Super ti gre prepletanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kar drži se žice in kvačke, ker ti gre tole res dobro od rok. Oboji so lepi, drugi so mi pa res zelo zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti, sploh prvi so me prvzeli, verjetno zaradi barve.

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovita para uhanov.prvi še toliko bolj, ker so mojih barv.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, tudi mene tvoje kvačkaje vedno znova preseneti. Prvi uhani so božanski!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti so, tudi v živo! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito!!!! Zdej so mi še bolj všeč, ko sem videla tvoje izdelke v živo.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.