sreda, 26. januar 2011

Knjižno kazalo po meri


Začelo se je s knjižnim kazalom kot predlog za darilo za svate na poroki. Ko smo ravno pri tem, bi se rada zahvalila tudi vsem, ki ste pomagale potrdit mojo idejo o takšnem darilu. Mi je dalo misliti.
Potem pa sem idejo želela še razširiti. Marsikdo se morda ob veliki izbiri obeskov za kazalo ne more odločiti za eno samo kombinacijo. Vsaj jaz ne ... Zato sem dobila idejo, da izdelam knjižno kazalo po meri. Smisel tega kazala je, da imamo eno osnovo, na katero obesimo enega izmed poljubnih treh obeskov, ki je v kompletu. Morda svojo izbiro prilagodimo počutju, knjigi ali pa enostavno želimo, da se kazalo sklada (barvno) z našo takratno obleko. Kombinacij je veliko. Zakaj pa ne? :)
Tak komplet je lepo in uporabno darilo.



1 komentar:

  1. Odlično si se tole domislila, tako da se kazala nikoli ne naveličaš :))) Vsekakor zelo dobrodošlo in lepo darilce.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.