četrtek, 11. marec 2010

Vabila za Anejev sv. krst


Pred dobrima dvema mesecema sem se ponudila, da za našega malega Aneja, ki je vmes že dopolnil 3 mesece in se zna prav prisrčno nasmejat, izdelam vabila za sveti krst. Zadala sem si velik izziv, ki sem ga s težavo premagovala. Že kak mesec nazaj sem izdelala prototip, ki je na mizi čakal na družbo ostalih, ampak mi izdelava kljub času, ki sem ga imela, ni stekla. Težava je bila v tem, da to ni bilo to, kar sem želela izdelat. Enostavno mi ni bilo všeč. :(
Včeraj pa sem dobila novo idejo in vesela sem, da jih nisem že pred enim mesecem izdelala po predlogi, ki me je mučila.

Zdaj pa sem zadovoljna, ker so vabila res taka, kot sem želela, da so!

15 komentarjev:

  1. kako učinkovita postavitev... krasno, krasno. elegantno, pa vseeno zelo prepričljivo. všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so zelo všeč. V vsej svoji preprostosti so zelo efektna.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja pa iiiiiiiiiiiiiiii kako so dobra. Marna, super si jih naredila!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako so prikupna! Pa kako lepe pentljice <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni so zelo všeč ta tvoja vabila in prekrasno jih dopolni tista čipka s trakem od spodaj, da jim pravo piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  6. Podpišem pod Vladko - trakec čez čipko - čisti cuker...tako nežno..krasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo elegantna in všečna darila. Pikice pa dodajo tudi svoj čar.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.