sreda, 17. marec 2010

Papirnata rožica in nagrada


Suzi se je takih rožic že lotila in z njimi izdelala prekrasne voščilnice. Jaz pa sem si jih zamislila kot rožice za na steno, ali kot pomladni okrasek na ukrivljenih vejah vrbe, ki v prihajajočih praznikih lahko dela družbo pirhom. Tale na slikici ima satenast trak za obesit (kamorkoli), lahko pa se zadaj nalepi tudi lesena ščipalka za obešanje perila (slovenski izraz zanjo mi je pobegnil in moi mi je pomagala. Hvala!).

Pa še nagrado sem dobila. :) In to od Suzi. Hvala!
Ker sem nalogo, ki jo zahteva ta dobitek nagrade že enkrat opravila, bom dodala samo povezavo do mojih 7 resnic. Se niso nič kaj spremenile. :)
Podarjam pa jo naprej vsem mojih zvestim obiskovalcem. ;)


4 komentarji:

  1. O, kakšna lušna barvita je.

    (pst: ščipalka ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. te rožice so res čudovite. In krasno si se spomnila, za kaj vse se jo da uporabit. Bo potrebno malo spremeniti in poživiti dekoracijo po hiši.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za nagrado!Lušna rožica in res jo lahko uporabiš za več namenov:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za nagradno tudi z moje strani in dobro si se spomnila, da boš dopolnila pirhe s takimi pisanimi rožicami.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.