sobota, 6. december 2008

X-krat pofočkana

Danes sem prejela dve sporočili, da sem bila pofočkana na blogu. Najprej se mi je v glavi pojavil en tak ?, ker mi ni bilo niti približno jasno, kaj je to. Zato sem morala prebrati nekaj današnjih blogovskih tem (mimogrede, prav vse so na temo pofočkanosti :)), da sem ugotovila o čem gre. In ko sem tako pregledala te teme, so se še kar odpirale nove in nove ... postopoma sem ugotavljala, da sem pofočkana še na nekaj blogih. :)
Tako, pofočkana sem, zdaj pa moram zapisati 7 resnic o sebi. Ta del dolžnosti "biti pofočkan" bom izpolnila, drugega dela "pofočkati naprej" pa ne, ker smo itak že vse Otočanke pofočkane med seboj (nekatere ne samo enkrat).
Ko sem prebirala vaše resnice, ki ste jih navedle o sebi, sem pri vsaki našla vsaj po eno točko, ki bi jo lahko zapisala tudi sama. Res zanimivo. Zato, prosim za razumevanje, če bo katera od mojih točk podobna vaši.

7 resnic o Marni:

1. Sem oseba, ki (skoraj) vedno misli pozitivno, zato imam tudi ob sebi rada take ljudi. Seveda pridejo trenutki, ko se ne morem silit, da bi se smejala, če mi do tega zaradi okoliščin ni. Zelo veliko pa mi pomeni, če lahko v dobro voljo spravim druge.
2. Brez interneta mi živeti ni ... la la la la la la la la :))) Kaj čem, takšna sem.
3. Če ne bi imela še drugih skrbi, bi ustvarjala non stop. Zdaj prihaja moj čas: ob večerih prižgem svečko, v Winamp naložim vso glasbo, ki jo imam na računalniku in nastavim na 'random' ter uživam v ustvarjanju.
4. Nerada pospravljam.
5. Ne znam zmeraj ubesediti vsega kar si mislim (na tem bo treba še delati).
6. Rada imam dobro hrano. hihi :)))
7. Zelo rada sem sama.

No, nekaj sem pa le zbrala. :) Sicer šele zdaj vidim, da tole pofočkanje ni kar tako ... je kar dobro misliti o sebi in svojih resnicah. Čeprav je pač malo manj prijetno o tem pisati na javnem blogu. Zato pa, če katero še kaj zanima o meni, naj me vpraša zasebno. ;)

2 komentarja:

  1. Sva enakih misli, kar se tiče pisanja o sebi. Sploh, če gre za javno objavo. Včasih, ko smo pisale dnevnik, je bilo to dosti lažje.
    Si pa pozabila napisati eno resnico. In sicer, da si full vredu punca :)) Sem vesela, ker te poznam.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.