ponedeljek, 08. december 2008

Ena mala pozornost

Pred slabim mesecem sem od soforumašic s Kulinarične Slovenije dobila vabilo, da se jim pridružim na enodnevnem obisku Dunaja. Sicer nobene od njih v živo še nisem spoznala. Sem se pa odločila, da vsaki podarim eno malo pozornost, saj je ravno pravi čas za to. :) Napravila sem magnetke z angelčki.


Osnova je Das masa, katero sem najprej oblepila z riževim papirjem in potem na osnovo zalepila še izrezan motiv s servetka. Ko se je vse posušilo, sem lakirala z lakom z zlatimi bleščicami.

Tako pa izgledajo še zaviti.

3 komentarji:

  1. Luštni magnetki. Upam, da se se imela na Dunaju lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lepi magnetki! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za lepo darilo.
    LP Janja

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.