nedelja, 3. januar 2010

Ogrlica z lesenimi perlami 2


Tole ogrlico pa je božiček prinesel Maji, ki se je je zelo razveselila in s tem nadvse razveselila tudi mene. Jupi!!!

Maja! Na tem mestu se vam še enkrat lepooo zahvaljujeva za prijeten konec starega in začetek novega leta, ki sva ga smela preživeti v vaši družbi. GRM ---> zakon ste!!!

7 komentarjev:

  1. Marna, tele ogrlice so pa takooo kulske... Sem že prejšnjo občudovala in vzdihovala poleg.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgleda tudi tale črno-rdečka!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res so dobre te verižice in čeprav mi je tista zelena bila zelo všeč, se mi tudi ta kombinacija zelo dopade.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, zelo luštna ogrlica, tudi jaz bi se ji razveselila!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, kok delaš dobre dolge ogrlice. pa še dandanes so tok moderne. tok fajn je na kak črn, pust puli pokombinirat kaj takega :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Moje, moje, moje :)
    Ja, ZELO sem se je razveselila in že pridno krasi moj vrat :)
    Hvala Marna, pa hvala M&M navezi za prijetne skupne ure.
    Res je bilo lepo.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.