nedelja, 13. december 2009

Darilna škatlica za ogrlico iz školjčnih gumbov


Hrčkaj! To je osnovno pravilo vsake ustvarjalke ... Tako sem tudi jaz pred leti v eni od "Bau" trgovin kupila darilne škatlice za ogrlice iz debelejšega kartona. Bile so med rečmi, ki so bodisi poškodovane, ali pa ne gredo v promet in so že povsem zaprašene. Te škatlice so bile le v potrganih plastičnih embalažah, vendar nepoškodovane. So zelo lepo, kompaktno narejene in potrebujejo le barvo ali servetek za obdelavo. Čeprav tudi to ni nujno. Jim natur barva tudi lepo pristaja. Najprej sem v košaro dala eno od njih in si rekla, da bom najprej sprobala, kako se obnesejo ... haha, po hitrem premisleku pa sem vzela, kar vse, ki so bile na razpolago.
Ha, čez nekaj let vse prav pride ...

Zunanji del sem poservetkala, predalček pa prebarvala z akrilno barvo. Oboje sem polakirala in v predalček zalepila še filc, da ogrlica sede na mehko.

4 komentarji:

  1. ooo super, fajn si tole naredila. Unikatna zadeva in take škatlice so idealne, da lahko končni izgled prilagodiš izdelku.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ga čez hrčkanje :))) In tebi se je res splačalo, ker si naredila super škatlico za ogrlico.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.