petek, 26. november 2010

Prvo sodelovanje na izzivu CRAFT-alnice


S tole voščilnico pa prvič sodelujem na 1. slovenskem blog izzivu CRAFT-alnica. Izzivi so med ustvarjalkami zelo priljubljeni, vendar mene še niso potegnili. Enostavno ne najdem časa. To danes je čisti slučaj, da ravno sovpadata tema izziva in moj izdelek.
Voščilnica, kot sem jo izdelala, je idejno rasla v meni (in tudi dorasla) že en mesec nazaj, ko sem se tudi lotila izdelave. Postavitev je v meni še od takrat, ko sem izdelala tole voščilnico za novorojenko. Sličice otroških igrač so samo zamenjale sličice snežink, ki so mi enkrat poleti v MK skočile kot štampiljke v košarico. So take luštne, različnih oblik, kot tiste prave, med katerimi težko najdeš dve enaki. Karirast papir za ozadje je iz Ikeinega kompleta za izdelovanje voščilnic. Velika snežinka je hroščkova šablona in prav ta je tudi zadnja, kar je moj hrošč obdelal. :( Namreč, zakaj nisem že takrat dokončala te voščilnice??? Ker je mojega hrošča razneslo!!!
Pa je že moralo tako bit - da zdaj lahko sodelujem na CRAFT-alnici. :)

V taki podobi prihaja še več voščilnic ... samo izdelati jih še moram. :)

9 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica. Vso srečo na Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri tebi pa je lepo nasnežilo :))))) Hrošča ti je razneslo??? Ojej. Kaj si uporabljala preveč debel papir, ali kako?

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si pričarala sneženje na voščilnici in upam, da nas tudi narava kmalu razveseli s prvimi snežinkami.

    Hvala, ker si se nam pridružila v Craft-alnici in sedaj, ko je led prebit, te še večkrat pričakujemo :)).

    OdgovoriIzbriši
  4. @Marna, tolaži se, da nisi edina ;) Meni je uspelo potrgati 2 zobca na zobniku ;) Sem ju že uspešno menjala. Poznam pa še eno, ki je že pogledala hroščka znotraj ;)
    Voščilnica pa je 1A, full so mi všeč kvadratki s snežinkami in glavni motiv je samo pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  5. Upam, da ti bo hrošča uspelo usposobiti. ali pa je mogoče čas za kakšno večjo igračko. :)

    Voščilnica je ravno pravšnja za današnji zasneženi dan. Luštna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa in ta modra barva ji prav pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  7. hmmm ... tele zelene eksplozije so pa že prepogoste! Jaz sem rekla, da če mi karkoli poči v hrošču, da kupim sizzixa (ma trkaaammm...trkaaammm da ne bo kaj narobe!!!)

    Čestitka je pa preprosto čudovita ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.