sreda, 10. november 2010

Ena pošiljka uhanov



Večkrat me prime, da se lotim samo uhanov, ki jih tudi najraje nosim. Zadnja kolekcija je minimalistična. Zgornji trije pari sodijo v nadaljevanje moje zgodbe o zvijanju jeklene žice, na katero obesim še kak kristal ali steklo.
Od prvega do zadnjega si sledijo modri kremenjak, nebesno modri kremenjak in na koncu steklo.

Potem pa sem si zaželela še nekaj uhanov na daljših elegantnih kaveljčkih.

Školjke:


Nebesno modri kremenjak:


Vulkanski kamen:


Rdeča spužvasta korala:


Brušene plastične perle:


3 komentarji:

  1. Pa veš kaj Marna - ob gledanju teh tvojih uhanov me včasih prav zagrabi, da bi jih tudi sama začela nosit :) Lepi so, lepi!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tistih prvih treh navitih se kar ne morem naveličat. Preprosti in elegantni.

    OdgovoriIzbriši
  3. meni so vsi všeč, najraje pa bi nosila brušene perle. Pa tisti z školjkami so super, lepi bi bili v vseh barvah.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.