četrtek, 24. september 2015

Prvo obhajilo - vabila in voščilnica



Pomlad in zakramenti prvega obhajila so že davno mimo. Ampak saj ste verjetno že navajeni, da so moje objave zadnje čase zapoznele. Ah, ko bi mi le uspelo sproti objavljati.

Tukaj so še ena vabila, ki sem jih izdelala letos za prvoobhajanca.




Imela pa sem v delu tudi voščilnico za prvo obhajilo. V bistvu sem tole morala izdelati tako urgentno, da sem se odločila, da eno že obstoječo kuverto pretvorim v prvoobhajansko. Dodala sem kelih s hostijo, ime in zadaj napis zakramenta. Včasih se poslužim tudi preobrazb :)

Več na ogled na moji Facebook strani. Informacije in naročila na marna.art@gmail.com. 





2 komentarja:

  1. Preobrazba je odlična zadeva, ko je treba kaj narediti na hitro :) Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra preobrazba, sploh je super, ko kaj potrebuješ na hitro.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.