sreda, 1. oktober 2014

Ena malarska voščilnica



V začetku septembra je svoj 40. rojstni dan praznoval Gabrijel, naš prijatelj, ki je po poklicu "maler", če bi njega vprašali. Je en tak iskren dobrovoljček, s smislom za humor in predvsem človek na mestu, kakršnega si želiš za prijatelja. Ker je bila njegova veliiika želja električna kitara, smo mu za rojstni dan pri tem pomagali in podarili evre, da je bil bližje cilja. Seveda se za ustvarjalko ne spodobi, da denar zavije v modro kuverto in "čao Pero" :) 
Tako sem izdelala voščilnico, katere osnova za idejo je bil napis iz Vladkinega kompleta štampiljk in tudi ene njene voščilnice izpred nekaj let, kjer je bil uporabljen odtis čopiča. Malar pa vendar rabi tudi malarski valjček, katerega sem ročno izdelala in lahko povem, da celo deluje, saj sem z njim pobarvala dobršen del pobarvane "stene" na voščilnici. Za piko na i pa sem natrgala še nekaj manjših koščkov "apdek" traku. :) In evo jo ... Gabreku so se zarosile oči. 

Za naročila sem vam na voljo na marna.art@gmail.com - še več voščilnic si lahko ogledate TUKAJ.

7 komentarjev:

  1. Wow, svetovna je. Ni mi cisto jasno kako si izdelala valjcek, ampak izgleda kot tisti pravi veliki. Odlicno opravljeno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro tale me je pa čisto sezula...noro dobra.
    Bravo!
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Verjamem, da so se malarju zarosile oči, ko je zagledal tole prekrasno voščilnico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem povečala slikco, da sem si ogledala ta popolni valjček :). Super je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, tale je pa res vrhunska! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale je pa fenomenalna.Valjček je res svetovno narejen.Ni kaj dodati....fantastična!!!
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  7. Leepa...tako sem tudi jaz že pred leti naredila, prav tako za malarja. Bil noro navdušen.
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.