petek, 30. maj 2014

Voščilnice KUVERTE za okrogle obletnice

Za 80-letnika

V zadnjem mesecu ali več sem za nekaj okroglih obletnic izdelala tudi priljubljene voščilnice v obliki kuverte.
In zdaj med pisanjem sem iz radovednosti šla štet, koliko kuvert je že prišlo izpod mojih rok ... naštela sem jih krepko čez 100. Nisem si mislila, da jih je bilo že toliko. Ena je še danes na mizi, da jo dokončam in kmalu vam pokažem tudi največji projekt izdelave kuvertic doslej, ki je še posebej pomemben zame. Celo večji projekt od poročnih in krstnih vabil, ki sem ga delala pred dobrima dvema mesecema.

Če bi tudi vi želeli podariti voščilnico KUVERTA, ki je zelo primerna, ko podarjate darilne bone ali gotovino, me kontaktirajte. Za naročilo voščilnice po svoji meri sem vam na voljo na marna.art@gmail.com - še več pa si jih lahko ogledate TUKAJ.

Za 60-letno Dragi

Za 50-letno vinogradnico



2 komentarja:

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.