četrtek, 9. maj 2013

Rožice tako ali drugače



Rože so moj priljubljen motiv na voščilnicah. Se mi zdi, da imajo toliko lepe simbolike, da vsakomur narišejo nasmeh na obraz. 
Predstavljam vam nekaj voščilnic z rožicami, ki se lahko uporabijo za različne priložnosti. Na željo stranke so vse z enakim napisom.





 Pa še moj amarilis, ki je v bistvu prvi, ki je pri meni zacvetel še v drugo. Upam, da ga bom uspela držat med živimi še dolgo. Vso njegovi predhodniki namreč niso imeli te sreče. :/
A ni lep?





9 komentarjev:

  1. amarilis je prečudovit kot tvoje voščilnice. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so in zelo zanimive, drugi dve sta mi s svojo postavitvijo res super, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe so, vse te tvoje rožice :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Držim pesti, da ga boš obdržala čim dlje pri življenju.
    Voščilnice so čudovite.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne rožice, tako tiste na voščilnicah kot tisti "tazaresen"!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj amarilis je prečudovit in lepo si se poigrala z rožicami na čestitkah.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito rožico imaš in zagotovo je ta in vse druge krasna inspiracija za cvetlične izdelke.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.