ponedeljek, 16. julij 2012

Postala sem teta ... 4. :)




V zadnjem času, odkar mi je primanjkovalo časa, da bi objavila vse, kar se pri meni dogaja, smo v družini končno pričakali tudi našo najmlajšo sorodnico, Tiano. Rodila se je 17. junija, torej je bila včeraj stara že 4 tedne in jaz še nisem spregovorila niti besedice o njej. :/
Sem pa zanjo izdelala voščilnico pleničko, ki zdaj krasi omarico zraven previjalne mize.
Tako sem postala že 4. teta in imam sedaj dva nečaka in dve nečakinji. Tianin bratec Anej (2,5 leti)pa je izjemno ponosen na svojo sestrico in jo ima zelo rad. Danes sem jo skočila popazit, toliko da je mamica Aneja zapeljala v vrtec, in mi je zelo odgovorno naročil, da naj lepo pazim na njegovo sestrico.


In tukaj je naša najmlajša na 1. dan. :)


3 komentarji:

  1. Krasno. Všeč mi je velika zaponka, zelo prisrčno. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za 4.nečakinjo!!!!! Uživaj v crkljanju in cartanju. :)


    Luštna čestitka.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.