petek, 2. december 2011

Anejev 2. rojstni dan in torta traktor



Zadnje dni sem bila ustvarjalna tudi v kuhinji. Zaupali so mi peko in krasitev torte za nečaka Aneja, ki je včeraj praznoval svoj 2. rojstni dan. Ja, že dve leti je od tega, ko sem drugič postala teta.
Na področju peke tort nimam neke velike kilometrine, kar se okraševanja tiče pa tudi nimam preveč živcev za to. Mi je bolj zanimiv tisti del, ko pečem in polnim torto. Okrasitev zmeraj želim neko posebno, pa se mi potem ne izzide. Tako je bilo tudi pri tej torti. No, tokrat pa je moral biti traktor, ker je to trenutno Anejevo najljubše vozilo ... kaj vozilo, najljubša stvar. Mogoče traktorjev največjo konkurenco trenutno delajo bagerji, zato sva z Mjem poskrbela tudi zanj. :)
Glavno, da je dobra. :)

1 komentar:

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.