torek, 9. avgust 2011

Žica - še vedno moj medij



Zadnji mesec sem kar veliko navijala, zvijala, rezala, žveplala ... preklinjala (ko ne uboga) ... žico.
Zgornji uhani so z olivinom, ki je krasne barve.

Steklene solzice - luštni kratki uhančki


Še ene steklene solze - nekoliko daljši


Še eni dolgi - z ahatom, ki sem ga prinesla iz Pakistana


Obesek iz žice z aventurinom - še en čudovit kamen

Prstan z rdečo spužvasto koralo

4 komentarji:

  1. Danes pa so mi v srce sedle modre solzice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse čudovito. A v tej objavi pri meni prednjači obesek. Morda tudi zato, ker ostalega nakita ne nosim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da si bila zelo ustvarjalna teh nekaj dni, ko me ni bilo na sceni :)) Lepo je bilo vse pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje izdelke sem si ogledala že na FBju in so res čudoviti!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.