sreda, 25. maj 2011

Pakistanski konglomerat



Že dober mesec je minil odkar sem se vrnila iz Pakistana in s seboj prinesla lep kupček dragih in poldragih kamnov, pokazala pa nisem še nič, razen tega prstana. Zato sem se določila, da vam danes pokažem moj konglomerat uhanov s pridihom Pakistana.


Ahat



Rubin



Turkiz



Ametist

6 komentarjev:

  1. Iiiii, zelo so lušni. Še posebej pa so mi všeč zeleni z drevesom. Upam, da se kmalu kaj vidimo.
    B.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kar iz Pakistana so kamni? ... Ti uhani so pa že zaradi tega nekaj vredni ... ne samo zaradi lepote ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si jih skombinirala. Sploh ti zadnji me spominjajo na Aladinovo svetilko :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštni uhančki. Všeč mi je kombinacija močnih barv in kovine. Super za poletje.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.