četrtek, 28. april 2011

Poročna vabila za A&T


Ne vem, kaj mi je bilo, da sem popolnoma pozabila jih pokazat tudi vam. Na svoji strani na Facebooku ste sicer ažurno lahko spremljali njihov razvoj. Na objavo na blogu pa sem očitno pozabila zaradi potovanja. Je pa zato zdaj ta objava toliko slajša. Projekt teh poročnih vabil je bil zame do sedaj največji in najdaljši. Za njihovo izdelavo (štela sem samo minute, ki sem jih s temi papirji, kartoni in trakci preživela za ustvarjalno mizo) sem potrebovala točno 600 minut oz. 10 ur. Ampak se je splačalo. Naročnica je bila izredno zadovoljna, jaz pa še bolj! :)





Tokrat sem poslikala tudi nekaj faz dela. Jih je prav zanimivo pogledat.



Mini mini kartončki z imeni ... vzamejo še največ časa.


Uničila pa sem tudi svoje orodje za netke. Izkazalo se je, da je pri količini 60-ih vabil potrebno kakšno bolj kvalitetno orodje. torej že vem, kaj bo moj naslednji nakup. :)


7 komentarjev:

  1. Tole je pa bil projekt. Čestitke!!!! Vabila so zelo lepa in ravno prav "okrancljana" za tako veliko količino.
    Te po takšni seriji nič ne mine, da bi malo prenehala?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, helena!
    Niti malo me ni minilo. V delu so nova. Podobna, pa vendar malo drugačna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo, tole pa je bil projekt in berem, da se tudi nadaljuje.
    Lepa so zelo!!!
    Ja, če smo potrpežljivi, pa lahko delamo tudi take količine. Še ena taka, ki se zlepa ne naveliča :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna! projekt je vsekakor uspel, kljub uničenemu orodju :). Zelo lepa in elegantna vabila si naredila, o količini pa raje ne bi izgubljala besed.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam za tako obsežen in prekrasen projekt. To bo veselo na ohceti, ker bo toliko ljudi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je takole pogledati na kupu in meni je pri večjih izdelavah tudi zelo zanimivo, kako izgledajo vmesne faze. Verjamem, da si se pošteno nadelala, če samo pomislim koliko krat si morala dodati nete :))) Ampak splačalo se je, zelo zelo lepo si naredila in krasno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa vabila si naredila in kakšno količino. Čestitke.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.