sobota, 7. avgust 2010

Uhani iz žice, garneta, oniksa in stekla



Nastali so že prejšnji teden, ampak sem čakala, da jih najprej skupaj s skuhanim jajčkom dam v plastično vrečko, da zoksidirajo oz. žveplizirajo. in dobijo pridih starega. So mi taki bolj všeč. Po drugi strani se pa tudi izognem temu, da bi posrebrena žica dobila temen izgled.
Sicer so ti sedaj bolj rjavkasti in še nisem čist prepričana, če sem popolnoma zadovoljna z delom, ki ga je opravila jajčka. Bom morala še eksperimentirat.
Zgornji uhančki pa so doživeli še nesrečo. :( Ena zelena solzica je kar odpadla. :( Bom morala ponovit vajo!

Naslednji so pa z garnetom in narejeni z res veliko igračkanja z žico. Sprobala sem meni nekaj čisto novega in sedaj vidim, da je res čar, če se lotiš izdelave uhanov pa v bistvu sploh nimaš nikakršnega načrta zanje.

Pa še eni čisto enostavni. Oniks ovit v žičko. Mi je ta efekt zelo lušten.

9 komentarjev:

  1. Uau, a taka je ta stvar... s kuhanim jajčkom! Nikoli ne bi uganila, pa če bi v neskončnost poskušala! Čudoviti so!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni uhani so in tole z jajčko super pogruntavščina ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. No, vsaki dan se kaj novega naučim ali slišim, kot tole z jajčko. So pa krasni uhanlki, vsi trije pari, še posebej pa tisti drugi brez načrta.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsi uhančki so spet nekaj čudovitega, ampak moji favoriti so ta drugi...
    Na jajčko pa tudi jaz ne bi nikoli pomislila...

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole z jajčkom sem že slišala:)
    Uhančki so čudovit. Škoda za nesrečo s prvimi, so mi najbolj všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni so. Zelo mi je všeč tale potemnela žica, bo treba kdaj poskusit takole ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zopet trije lepi uhančki, eden lepši od drugega :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti so, vsi trije kompletki! Kako rada pokukam k tebi ;) In hvala za idejo z jajčkom, ne bi nikoli uganila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlični radovi, prekrasan ti je nakit!
    Veliki pozdrav iz Hrvatske.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.