torek, 10. november 2009

Klekljan prtiček


Klekljanje sicer objavljam zelo redko, ampak ko ga, sem še posebej ponosna. Prtiček, ki sem ga sklekljala nazadnje pa mi še posebej veliko pomeni, ker mi je res zelo zelo všeč!
Letos sem Mjevi mami za rojstni dan želela nekaj sklekljat in ker ponavadi težim k temu, da je darilo praktično, sem se prvič lotila klekljanja prtička. Tale vzorec me je že dolgo vabil.

In še všit:

10 komentarjev:

  1. Občudujem vse, ki ustvarjate take umetnine! Tvoj prtiček je zelo, zelo lep in verjamem, da ga bo prejemnica vesela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je res čudovito in jaz sem vse večji ljubitelj klekljanih in čipkastih zadev. Če bi mi tole le nekdo rekel, par let nazaj :-) Zelo lep izdelek, res si lahko ponosna nanj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen prtiček in prejemnica bo zagotovo navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super prtiček. Zelo lepo si ga naredila. Tudi meni je tale vzorček zelo všeč in ko sem še klekljala sem naredila tudi enega . Pa je šel od hiše, še preden sem ga dala všiti:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit prtiček. Je res lep vzorec in lepo si ga izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo ponosna si lahko! Jaz ga ne spravim skupaj v 1000 letih.

    OdgovoriIzbriši
  7. krasno, krasno! Občudujem natančnost in vztrajnost, ki jo potrebuješ za tak izdelek

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj Marna, zadnje dni ti sploh ne uspem slediti. In vse, kar pokažeš je osupljivo lepo. Vse pohvale za to klekljano mojstrovino, polžki so res lep vzorček.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ko bi jaz znala klekljati ... zelooooo lepkan prtiček :)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.