četrtek, 26. maj 2016

800




Tole je pa moja 800-ta objava na blogu. Od leta 2008 sem jih torej v 8 letih uspela sestavit in objavit 800!?!!!! Prav ne morem verjet.

* * *
Sem se pa odločila, da bo tokrat malo drugačna objava, kot ste jih od mene vajeni. 
Pred dnevi so mi zacveteli tile cvetki z zgornje fotografije. Seveda sem pozabila, kako se rožici reče (pomagajte mi! - VOLČJI BOB - hvala, Simona). Je pa to roža, ki je spremljala moje otroštvo. Na vrtu jih je mama imela ogromno, vseh barv. Meni pa niso bile ravno všeč. Tako je ... tistega, kar imaš veliko in na dosego rok vsak dan, se naveličaš. Z leti se je veliko spremenilo. Ni več mame, ki je tako skrbno urejala vrt in vse rože na njem. Prav tako že vsaj kakih 10 let ni več teh rož na našem vrtu. Ni se pazilo in kmalu smo z mehanizacijo izkoreninili res prav vse, kar je cvetelo na njem. In zdaj jih počasi vračam na vrt. Štiri leta nazaj sem vrnila eno lepo rumeno trajnico z velikim črnim "srčkom" (tudi ne vem imena ... se moram malo tudi temu posvetit). Jo pokažem, ko zacveti. :) Dve leti nazaj pa sem na enem forumu uspešno prišla do semen te s fotografije. Že jeseni sem jih posejala, ker naj bi bila večja verjetnost, da zraste. Pa lani ni bilo nič. Potem sem pozabila nanjo, letošnjo pomlad pa me je razveselila. Trenutno je pod stopnicami, izven vrta, ker sem jo morala preselit, ampak ko bo tale naredila semena, jih spet posejem v vrt. Vse to za spomin na skrbno urejen mamin vrt iz mojega otroštva!

* * *

Ob moji 800-tki iskrena HVALA vsem, ki me spremljate!

6 komentarjev:

  1. Draga Marna, čestitke za okroglo objavo! 800 objav ni kar tako! Tele rožice iz slike, se pa spomnim tudi jaz, moja babi je jo zmeraj imela na vrtu. To je volčji bob, mi smo mu rekli lupinus. ;) http://www.semenarna.si/podrobnosti-artikla-dvoletnice-in-trajnice/category/dvoletnice-in-trajnice/article/volcji-bob-mesanica-lupinus-polyphyllus-valentin

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za vseh 800 čudovitih objav in prelepih izdelkov, ki si nam jih v teh objavah pokazala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni so ti cvetovi in to bo hkrati tudi krasen spomin na mamo in na tvoje otroštvo. Čestitke za 800-ko, to je res zelo veliko objav in krasnih izdelkov, ki stojijo za njimi. Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke in naj dolgo cvetijo na tvojem vrtu :-)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.