petek, 17. april 2015

Poročna voščilnica v pastelni marelični barvi



Poroka ... v pastelno marelični barvi ... DIVOTA! 
Po malem je to tudi moja želja. 

Zaenkrat pa sem samo imela priložnost izdelati voščilnico v teh krasnih odtenkih. Priznam, da sem malo zaljubljena vanjo.

Več na ogled na moji Facebook strani. Informacije in naročila na marna.art@gmail.com.




5 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica,še posebej mi je všeč kako si lepo zasenčila oprsje neveste ;)
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Nežna in elegantna za nevesto ter ščepec črne za moško odločnost. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako je krasna!!!! marelična barva je krasna za poroko, lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita barva za poročno čestitko. Res lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Se mi je utrnilo vprašanje, če se že kdaj kaj naredila v tem odtenku, pa mislim da ne. Nežno in lepo je.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.