sobota, 4. julij 2009

7 naj ...

Bolha je na svojem blogu zapisala svojih najljubših 7 stvari, oseb, občutkov ... in želi, da jih tudi jaz.
  1. Moj M je absolutno na prvem mestu!
  2. Potem je tu ostala ožja in širša družina, med katero štejem tudi vse moje prijatelje (seveda tiste v pravem pomenu besede).
  3. Čas, ko ustvarjam - ima neprecenljivo vredost.
  4. Čas, ko sem sama. No, če bi bil M zraven, ne bi bilo nič narobe, ampak on mora v službo. :) To je čas, ko imam mir, se sprostim in uživam. Ta čas sicer ponavadi sovpade s časom pod točko 3, ampak ni nujno.
  5. Vse živali, čeprav za odtenek izstopajo moj maček Žučko, macica Malkica, pes Lumpi, Bužike (račke) in akvarijske ribice. To so bitja, ki mi dajejo energijo in v težkih trenutkih vrnejo nasmeh.
  6. Morje in drugi raznorazni dopusti ter potovanja. Nanje čakam nestrpno kot otrok in potem uživam ... že sama vožnja je zame posebno doživetje.
  7. hehe ... ko sem brala ostale zapise na blogih o 7 naj, se je marsikje na seznamu znašla tudi dobra hrana. O, ja! Tu zraven pa sem tudi jaz. :) Gobja juha ... lignji na žaru ... pečen mladi krompirček ... vok, ki ga pripravi M (pravzaprav kar vse, kar pripravi on) ... ajdova kaša (po mojem podedovanem receptu) ... pecivo gospe Marte (tiste, ki mi pridno šiva prevlekice za poušterčke) ... ... ... ojej, to je samo en delček.

Če se vam je zahotelo, da bi tudi vi zapisali in objavili vaših 7 naj, kar dajte. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.