petek, 3. april 2009

Okroglo ogledalo

Mateja se je naveličala dolgočasnega kosa ogledala, ki ga je imela doma in ga prinesla meni v obdelavo. Takoj sem se spomnila na Das maso in relifno površino, ki bi jo nato pobarvala. In tukaj je.
Najprej sem razvaljala Das maso, ki sem jo obrezala v obliko kroga in nato na ta krog položila ogledalo. Rob sem zavihala, da je nastal okvir. Pogladila sem ga in s štampiljko naredila relief. Sušenje ... Barvala sem z barvo Twin color (red & coffee), ampak z učinkom nisem bila najbolj zadovoljna. Zato sem zgornje dele reliefa še nekoliko potapkala z zlatim prahom za Fimo maso. Lakiranje in sušenje ... Dodala sem še rafijo, da se ogledalo lahko obesi in končano je.

2 komentarja:

  1. Marna - lepo! In zdaj ogledalo sploh ni več dolgočasno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Such an amazing mirror - so striking & original, you're a great designer :) Have a nice weekend xxx

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.