ponedeljek, 6. maj 2013

Vabilo za krst s fotografijo



Tianina krstna vabila so bila povod v še eno krstno zgodbo male deklice. Njena mamica je izbrala živahno roza barvo ... kaj bi si punčka lahko želela še več. Še meni je všeč :)



Spte gre za vabila, ki ima na sprednji strani žepek, kamor se lahko vloži fotografija dimenzije 14x10 cm (torej standardna velikost) in se jo poljubno lahko vzame ven in da v album ali pa se jo pusti v vabilu, ki hkrati lahko služi kot stojalo za slikico. Preverjeno se prav dobro obnese in imam eno tako (Tianino) sama na polički.



Spet je Ruby na fotografiji priskočila na pomoč za prezentacijo :) 
Mimogrede, Ruby je pred dvema dnevoma dobila sestrico Lizo in jaz sem tako že 5. postala teta. Veselje!




3 komentarji:

  1. Zelo lepo in zelo praktično vabilo :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si jih naredila in všeč mi je tistalepa roza rožica na vrhu. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke 5x teta. Je lepo, kaj? Jaz uživam sto na uro v vlogi tete. Krasna vabila!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.