nedelja, 16. december 2012

Božična peka 2012 ali malih prstkov pomoč


Vse skupaj se je začelo v začetku decembra, ko je nečak Anej praznoval 3. rojstni dan. Pri darilih skušam zmeraj biti kreativna in se izogniti nepotrebni plastiki, zato iščem alternative. Poleg tega želim, da je darilo za otroka kar se da uporabno in didaktično ter seveda tudi v veselje.
Tokrat sem Aneju izbrala set za peko in ponudila peko božičnih piškotov v moji družbi. Ponudbo je z veseljem sprejel in komaj čakal, da ga povabim (sam mi je povedal).
Tako sva preteklo sredo skupaj pekla medenjake in piškote z bonbončki.
Žal te slikice ne pokažejo vsega, predvsem njegovega veselja ob delu, ki ga kaže z nasmeški (sem slikice, ker gre za otroka, obrezala). Ampak zagotavljam vam, da me je napolnil s svojo energijo in neverjetno dobro voljo pri delu. Pravzaprav me je presenetil - uro in pol je zdržal pri peki! Bova pa še nadaljevala.
Najino božično peko prijavljam na CRAFT-alnico in njen izziv #71 "Praznično ustvarjanje z in za otroke". Tole je bilo oboje - Z in ZA otroke. :)

male roke valjajo

male roke izrezujejo

male roke v velikih rokavicah iz pečice jemljejo pečene piškote
(brez skrbi, sem mu pomagala)
mmmmm ... kaj smo spekli je treba tudi poskusit

male pesti gnetejo testo za druge piškote
In najin rezultat: 


Ves čas pa naju je nadziral Žučko.


10 komentarjev:

  1. Lepo in poučno darilo si mu izbrala in tole ustvarjanje je čudovito :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo za ustvarjalnost!!
    In pohvale tudi izdelkom v prejšnjih objavah, zahvale za rojstvo deklice so enkratne, pa ptičkoti tudi, čestitke upanje pa prav tako, so se me dotaknile, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale peka vama je šla pa res dobro od rok...in yummy....še lušte sta mi naredila... :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, prav skozi tole okno v svet dišijo.
    Morajo biti slastni, saj tako tudi izgledajo.
    Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridni mali prstki, kaj že vse znajo. Tejle piškotki so pa morali biti zares dobri...vse čestitke malemu kuharju. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, zelo priden je bil in toliko sta spekla. Super.

    OdgovoriIzbriši
  7. zelo dobro vama je šlo, bravo teta!
    kajne, kako uživajo, ko "so veliki"

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako sta bila pridna. Piškoti so videti nadvse slastno :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo kako krasno darilo za otroka in res se vidi kako uživa v peli :) in seveda se mi ob pogledu na končni izdelek kar cedijo sline, njam. lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmmmmmmmmmm, kako slastno. pridna sta bila in ne dvomim, da so piškotki slastni.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.