ponedeljek, 6. februar 2012

Figice


Po figah še ljubke mini figice. Poigrala sem se z barvami in še mi je ostalo kar nekaj neuporabljenih kombinacij.












8 komentarjev:

  1. Ti si hiperproduktivka:)) In kar ne morem se odločiti, kateri uhančki so mi najbolj všeč....

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu koliko jih je!In vsi po vrsti so enkratni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tele figice so meni nadvse simpatične, res lušni uhančki. Bi naredila zame ene v petrol modri in črni? (takšne kot so 2. na objavi:http://marnino-veselje.blogspot.com/2011/10/fige-v-petrol-modri.html)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooooj, ja, Suzi, seveda. Priznam, malo sem pozabila, da si me že cukala zanje.

      Izbriši
  4. Prav v vseh barvah so zelo luštni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Pri vsakih sem rekla, ta brava je dobra, uau ta tudi itd. Vsi so enkratni.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.