ponedeljek, 14. marec 2011

Voščilnica v zahvalo


Kolikor se spomnim je to prva voščilnica, ki sem jo izdelala v tak namen.
Tokrat sem res čutila, da se gospe Marjanci Prelog moram zahvaliti še na nek drug način, kot pa 100x zapisat hvala v sporočilo. Zdaj samo upam, da bo tudi njej všeč.

Prijavljam pa tole voščilnico tudi na izziv #25 na Craft-alnici, kjer je tema Materinski dan. Menim, da bi taka voščilnica bila primerna tudi v ta namen, zato sem se odločila, da jo prijavim.

Za izdelavo sem uporabila odtis štampiljke, ki sem jo odtisnila s črno StanzOn blazinico. Motiv tulipanov sem nato pobarvala z navadnimi barvicami in jih omehčala z belim špiritom. Sledilo je še dodajanje intenzivnosti odtenkov. Motiv je izrezan s Spellbindersovo šablono Curved Rectangles. Po robovih je senčen z Distress Ink blazinico barve -frayed burlap-. Vzorčast papir je iz kolekcije papirjev Milton&Co.
Na izrezan motiv s tulipani sem dodala še trakec v pripadajoči barvi in napis "hvala", ki je ročno napisan s krogličnim bleščečim pisalom.
Osnova je še iz večletnih zalog. :)


8 komentarjev:

  1. a ni fajn porabit kaj iz "večletnih zalog" :)
    všeč mi je, sploh prehajanje barv na tulipančkih je ena sama romantika :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zelo lepa voščilnica! Všeč mi je kako si pobarvala tulipane. Super so!

    Hvala, ker sodeluješ na 25. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ––––•(-•( Manuela )•-)•––––

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in super barvna kombinacija. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo, zelo lepa voščilnica in še lepši namen :).
    Kako primerno je, da se nekomu zahvalimo na tako lep način, z ročno izdelano in napisano zahvalnico, krasno :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa in zelo dobro pobarvan šopek. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. :)) čez 7 let vse prav pride :) tebi pa še uspe narediti tako kjutiii čestitko ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.