sobota, 2. oktober 2010

Vabila za 70-letnico

Dobila sem naročilo za izdelavo vabil za 70-letnico bratove tašče in takšna so vabila, ki sem jih izdelala. :)
Za ozadje sem uporabila servetek, ki sem ga s pomočjo živilske folije na šeleshamer zalepila z likalnikom. Čist nora tehnika, ampak zelo priročna in še privarčuješ pri nakupu vzorčastih papirjev. Dodana je še čipka in dva izsekančka za letnico.
Meni so zelo všeč ... barva, rože, čipka. Želela sem, da so enostavna, ker izdelati 19 enakih, bi sicer bil kar velik projekt.

Vse na enem kupu:


Vse razprostranjene:


* * *

Pa še ena novička. Z včerajšnjim dnem sem se samozaposlila in moja dejavnost bo ustvarjalne narave. :) Ukvarjala se bom torej z izdelavo nakita, voščilnic, vabil in okrasnih izdelkov. Jupi! :)))

6 komentarjev:

  1. Lepa vabila....v tej oranžni barvi je toliko energije.
    Drugače pa bravo za pogum in srečno na tvoji poti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe, elegantno pisane.
    Čestitke za pogum in želim ti obilico dela :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke Marna in resnično ti želim obilo uspeha. To so tudi moje velike sanje, ki si jih zaenkrat še ne morem privoščit. Boš ti moj vzgled sedaj.

    Super si naredila ta vabila in všeč mi je ta vesela barva. To tehniko pa sem enkrat preizkusila, pa mi ni šla najbolj od rok, predvsem ob robovih se ni in želelo zalepit. Tebi pa vidim, da je šlo odlično.

    OdgovoriIzbriši
  4. vabilca so tako topla, prijazna...

    čestitke za nov korak. naj te naročila ravno prav zasipajo:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa vabila!
    Veliko uspeha ti želim pri na novi poti!Imej toliko dela, da bo še vedno zadosti in ti bo lepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za pogum.....lepe stvari izdeluješ in naj bo naročil veliko, veliko.....

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.